Mina vänner

 
 
Klockan 7 på fredagmorgonen lyfter planet mot Kalmar. ALLTSÅ vad det gör ont att lämna dessa!!! MEN tur att det inte är förevigt! Högst några månader lixom. Blir så glad när jag tittar igenom mina 2657 mobilbilder för det är så många roliga minnen! Det har knappt gått en dag utan att jag skrattat så jag gråter eller fått ont i magen! Vi har nog tusen internskämt, så någon bara behöver säga ett ord så börjar vi alla gapskratta. Vare sig vi är skolan eller på semester eller på en promenad så har vi alltid den bästa tiden! Åh vad jag alltid har kul med er, ni är de bästa vännerna jag någonsin kunnat önska mig ♥
 
 

Kommentarer
Postat av: Anna

men ååååh <3<33<3<3<3 fick tårar i ögonen nu. Älskar dig jossan :(:(:(:(

2014-08-28 @ 08:58:51
URL: http://www.annaahsplace.blogg.se
Postat av: Julia

Började typ gråta.. Kommer sakna dig så!!! ♡♡♡♡♡♡♡

2014-08-28 @ 18:13:17
Postat av: Anna

kollade igenom det här inlägget igen :(

Svar: Alltså :(((( Varför är ni så långt bort saknar er varje daaaaaa
Josefin Lindberg

2015-09-02 @ 17:32:15
URL: http://www.annaahsplace.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0